Дистанційне вирішення питань

    Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – через веб-портал електронних послуг.

    Цей сервіс надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру.

    Для одержання максимального переліку послуг через веб-портал необхідно увійти в особистий кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

    Не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. В особистому кабінеті є можливість:

    – подати заяву про призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії;

    – отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

    – подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

    – активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

    – подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію), в тому числі електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

     

    © 2021 Таврійська міська рада
    Адреса: 74900, Україна, Херсонська обл.,
    м.Таврійськ , вул. І.Франка, 29
    Робочий телефон: (05549) 7-33-81
    Факс: (05549) 7-42-14
    E-mail: tavrivikonkom@i.ua