Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік на території Таврійської міської ради (код згідно з КОАТУУ 6510770800)

    Керуючися статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», відповідно до  Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507 міська рада

    ВИРІШИЛА :

    1. Установити на території Таврійської міської ради:

    1.1. ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;

    1.2. пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.

    1.3. Визначити ставки податку  для інших будівель та споруд, що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, які не ввійшли до класифікатора у розмірі 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) за 1 кв. метр бази оподаткування.

    1. Оприлюднити рішення в засобах масової інформації або в інший можливий спосіб.
    2. Рішення Таврійської міської ради від 12.06.2019 року № 547 “ Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне

    від земельної ділянки на 2020 рік на території  Таврійської міської ради (код згідно з КОАТУУ 6510770800)” визнати такими, що втратило чинність.

    1. Рішення набирає чинності з 01.01.2021 року.
    2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Павлюка О.М. та постійну комісію з питань планування бюджету, обліку, управління та приватизації власності міської ради (Рудич О.В..).

                     Міський голова                                                  Микола РІЗАК                                                                                                                                                                                       

     

                                                                                                    Додаток 1

                                                                                                    до рішення      сесії                                                                                                    

                                                                                                    міської ради 7 скликання                                                                                                    

                                                                                                   від          2020  року  №

                                                                                                      

     

    СТАВКИ
    податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

     

    Ставки встановлюються на  2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

    Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

    Код області

    Код району

    Код згідно з КОАТУУ

    Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
    населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

     

                                                                         6510770800                                           Таврійська міська рада

    Класифікація будівель та споруд2

    Ставки податку3 за 1 кв. метр
    (відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

    код2

    найменування2

    для юридичних осіб

    для фізичних осіб

    1 зона4

    2 зона4

    3 зона4

    1 зона4

    2 зона4

    3 зона4

    11

    Будівлі житлові

    111

    Будинки одноквартирні

    1110

    Будинки одноквартирні5

    1110.1

    Будинки одноквартирні масової забудови

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1110.2

    Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    1110.3

    Будинки садибного типу

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    0,25

    1110.4

    Будинки дачні та садові

    0,15

    0,15

    0,15

    0,15

    0,15

    0,15

    112

    Будинки з двома та більше квартирами

    1121

    Будинки з двома квартирами5

    1121.1

    Будинки двоквартирні масової забудови

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1121.2

    Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1122

    Будинки з трьома та більше квартирами5

    1122.1

    Будинки багатоквартирні масової забудови

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1122.2

    Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1122.3

    Будинки житлові готельного типу

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    113

    Гуртожитки5

    1130.1

    Гуртожитки для робітників та службовців

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.2

    Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.3

    Гуртожитки для учнів навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.4

    Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.5

    Будинки дитини та сирітські будинки5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.6

    Будинки для біженців, притулки для бездомних5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1130.9

    Будинки для колективного проживання інші

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

     

     

     

     

     

     

     

     

    12

    Будівлі нежитлові

    121

    Готелі, ресторани та подібні будівлі

    1211

    Будівлі готельні

    1211.1

    Готелі

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1211.2

    Мотелі

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1211.3

    Кемпінги

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1211.4

    Пансіонати

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1211.5

    Ресторани та бари

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1212

    Інші будівлі для тимчасового проживання

    1212.1

    Туристичні бази та гірські притулки

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1212.2

    Дитячі та сімейні табори відпочинку

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1212.3

    Центри та будинки відпочинку

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1212.9

    Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    122

    Будівлі офісні

    1220

    Будівлі офісні5

    1220.1

    Будівлі органів державного та місцевого управління5

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1220.2

    Будівлі фінансового обслуговування

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1220.3

    Будівлі органів правосуддя5

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1220.4

    Будівлі закордонних представництв5

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1220.5

    Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1220.9

    Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    123

    Будівлі торговельні

    1230

    Будівлі торговельні

    1230.1

    Торгові центри, універмаги, магазини

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.2

    Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.3

    Станції технічного обслуговування автомобілів

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.4

    Їдальні, кафе, закусочні тощо

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.5

    Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.6

    Будівлі підприємств побутового обслуговування

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    1230.9

    Будівлі торговельні інші

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    0,5

    124

    Будівлі транспорту та засобів зв’язку

    1241

    Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі

    1241.1

    Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.2

    Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.3

    Будівлі міського електротранспорту

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.4

    Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.5

    Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.6

    Будівлі станцій підвісних та канатних доріг

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.7

    Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.8

    Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1241.9

    Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1242

    Гаражі

    1242.1

    Гаражі наземні

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1242.2

    Гаражі підземні

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1242.3

    Стоянки автомобільні криті

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    1242.4

    Навіси для велосипедів

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    0,3

    125

    Будівлі промислові та склади

    1251

    Будівлі промислові5

    1251.1

    Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.2

    Будівлі підприємств чорної металургії5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.3

    Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.4

    Будівлі підприємств легкої промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.5

    Будівлі підприємств харчової промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.6

    Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.7

    Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.8

    Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1251.9

    Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252

    Резервуари, силоси та склади

    1252.1

    Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.2

    Резервуари та ємності інші

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.3

    Силоси для зерна

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.4

    Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

     

     

     

     

     

     

    1252.5

    Склади спеціальні товарні

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.6

    Холодильники

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.7

    Складські майданчики

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.8

    Склади універсальні

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1252.9

    Склади та сховища інші5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    126

    Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

    1261

    Будівлі для публічних виступів

    1261.1

    Театри, кінотеатри та концертні зали

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1261.2

    Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1261.3

    Цирки

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1261.4

    Казино, ігорні будинки

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1261.5

    Музичні та танцювальні зали, дискотеки

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1261.9

    Будівлі для публічних виступів інші

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1,5

    1262

    Музеї та бібліотеки

    1262.1

    Музеї та художні галереї5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1262.2

    Бібліотеки, книгосховища5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1262.3

    Технічні центри

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1262.4

    Планетарії5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1262.5

    Будівлі архівів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1262.6

    Будівлі зоологічних та ботанічних садів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263

    Будівлі навчальних та дослідних закладів

    1263.1

    Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.2

    Будівлі вищих навчальних закладів

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.3

    Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.4

    Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.5

    Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.6

    Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.7

    Будівлі закладів з фахової перепідготовки

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.8

    Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1263.9

    Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264

    Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

    1264.1

    Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.2

    Лікарні профільні, диспансери5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.3

    Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.4

    Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.5

    Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.6

    Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1264.9

    Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265

    Зали спортивні5

    1265.1

    Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265.2

    Басейни криті для плавання

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265.3

    Хокейні та льодові стадіони криті

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265.4

    Манежі легкоатлетичні

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265.5

    Тири

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1265.9

    Зали спортивні інші

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    127

    Будівлі нежитлові інші

    1271

    Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5

    1271.1

    Будівлі для тваринництва5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.2

    Будівлі для птахівництва5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.3

    Будівлі для зберігання зерна5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.4

    Будівлі силосні та сінажні5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.5

    Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.6

    Будівлі тепличного господарства5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.7

    Будівлі рибного господарства5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.8

    Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1271.9

    Будівлі сільськогосподарського призначення інші5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1272

    Будівлі для культової та релігійної діяльності5

    1272.1

    Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1272.2

    Похоронні бюро та ритуальні зали

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1272.3

    Цвинтарі та крематорії5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1273

    Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5

    1273.1

    Пам’ятки історії та архітектури5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1273.2

    Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1273.3

    Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1274

    Будівлі інші, не класифіковані раніше5

    1274.1

    Казарми Збройних Сил5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1274.2

    Будівлі поліцейських та пожежних служб5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1274.3

    Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

     

     

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1274.4

    Будівлі лазень та пралень

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    1274.5

    Будівлі з облаштування населених пунктів

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

    0,2

     

     

                       Секретар ради                                                                     Андрій ХАХАЛЄВ

     

    1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

    2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

    3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

    4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.

    5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

     

    Додаток 2

    до рішення сесії

    міської ради 7 скликання

    від       2020 року №

     

                                                             ПЕРЕЛІК
    пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

     

    Пільги встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

     

    Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

     

    Код області

    Код району

    Код згідно з КОАТУУ

    Найменування адміністративно-територіальної одиниці
    або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

     

     

    6510770800

      Таврійська міська рада

     

    Група платників, категорія/класифікація
    будівель та споруд

    Розмір пільги
    (відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

    1. Інваліди першої і другої групи

    100%

    2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

    100%

    3. малозабезпечені, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» та постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 року № 250 «Про затвердження порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»;

    100%

    4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

    100%

    5. фізичні особи, визнані законом особою, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи;

    100%

    6. діти сироти;

    100%

    7. діти позбавлені батьківського піклування;

    100%

    8. учасники антитерористичної операції, члени сімей загиблих учасників антитерористичної операції та члени сімей Героїв Небесної Сотні.

    100%

     

    Секретар ради                                                                               Андрій ХАХАЛЄ

    1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

     

    АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

    до проекту рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік на території міста Таврійськ

    (код згідно з КОАТУУ 6510770800)»

     

    І. Визначення проблеми та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом регулювання

     

    Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

    Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування щорічно до початку наступного періоду приймають рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

    Виходячи з цього, з метою безумовного виконання законодавства, недопущення суперечливих ситуацій міська рада повинна прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таврійської міської ради у 2021 році».

    Проблема, яку пропонується розв’язати – забезпечення додаткових надходжень до бюджету міської ради шляхом врегулювання справляння податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території міської ради відповідно до Податкового кодексу України, визначення на законних підставах розміру ставок та пільг із сплати відповідного податку.

    Причина виникнення проблеми:

    У разі неприйняття рішення про встановлення вищевказаного податку на 2021 рік, він буде справлятися по мінімальним ставкам, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок не будуть профінансовані соціальні програми та заходи.

    Аналіз втрат до місцевого бюджету

    Назва

    Прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік»

    Не прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік»

    Втрати бюджету, тис. грн.

    Ставка, %

    Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн.

    Ставка, %

    Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн.

    1

    Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

    від 0,15 до 1,5

    1500,0

    0

    0

    1500,0


    Оцінка важливості проекту:

    Проблема, яку пропонується вирішити є дуже важливою для міської громади. Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його заповнення.

    Згідно з бюджетним законодавством податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є одним з джерел надходжень загального фонду місцевого бюджету.

    Прийняття рішення з даного питання необхідно для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків та зборів, здійснення необхідного контролю за повнотою проведення платежів.

     

    Основні групи (підгрупи), на які впливає проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання – прийняттям цього проекту регуляторного акту:

    Групи (підгрупи)

    так

    ні

    Громадяни

    Впливає на громадян, які мають у власності житловому та нежитлову нерухомість.

     

    Органи місцевого самоврядування

    Ст. 266 ПКУ органам місцевого самоврядування надано право на встановлення розмірів ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та пільг по його сплаті для юридичних та фізичних осіб.

     

    Суб’єкти господарювання

    Впливає на суб’єктів господарювання, які мають у власності житлову та нежитлову нерухомість.

     

     

    Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

    Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду вимоги Податкового кодексу України. А саме, у разі, якщо міська рада у термін до 01 липня не прийняла та не оприлюднила рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік, відповідно цей податок у 2021 році буде справлятись за мінімальними ставками.

     

    1. II. Цілі державного регулювання

     

    Основним цілями регулювання є:

    • встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок податку з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб бюджету міської ради;
    • забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування;
    • забезпечити додаткові надходження до місцевого бюджету, з метою забезпечення належного фінансування програм соціально-економічного та культурного розвитку громади;
    • встановити пільги, щодо сплати податку;
    • здійснити планування та прогнозування надходжень від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки при формуванні бюджету.

     

    III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

     

    1. Визначення альтернативних способів

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    Така альтернатива є неприйнятною оскільки податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у 2021 році справлятиметься не буде, що не сприятиме наповненню міського бюджету в можливих обсягах.

    Очікуванні втрати бюджету в результаті неприйняття рішення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік складатимуть: 1500,0 тис.грн.

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Забезпечує отримання надходжень до бюджету міської ради від сплати податку для виконання програм соціально-економічного розвитку громади.

    Сприяє соціальному захисту членів територіальної громади.

    До бюджету Таврійської міської ради надійде 1500,0 тис.грн..

     

    Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

    Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    Відсутні

     

    Відсутні

     

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Забезпечує сталість надходжень до місцевого бюджету без погіршення умов для розвитку мікробізнесу, а також належне фінансування програм соціально-економічного розвитку.

    Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування.

     

     

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    Відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України податок буде справлятися виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок податку у 2021 році. Так як Кодексом не визначена мінімальна ставка податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, то при нульовій ставці надходжень податку не буде.

    Не передбачені.

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    Сплата податків за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій будівель та споруд. Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування

    Сплата податку за запропонованими ставками.

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Разом

    всього

    у т.ч. мікро

    Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

    0

    0

    235

    235

    235

    Питома вага групи у загальній кількості, %

    0

    0

    100

    100

    100

                 

     

    Оскільки відповідно до податкового законодавства податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується до того самого бюджету, на території якого розташовані об'єкти нерухомості, до кількості суб'єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, включено так же суб'єкти господарювання, які зареєстровані за межами міської ради, але мають нерухомість на її території.

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    Унеможливлюється обрахування та сплата податку. Оскільки на законодавчому рівні не визначено розмір мінімальної ставки.

    Не передбачені

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    Сплата податку за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій будівель та споруд. Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.

    Сплата податку за запропонованими ставками. Детальна інформація щодо очікуваних витрат наведено у додатку 4 до цього АРВ 

    1. IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

     

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    1

    Податок справлятиметься із застосуванням мінімальної ставки податку, а так як на законодавчому рівні не визначено мінімального розміру ставки, відповідно не нараховується та не сплачується податок.

    Наслідком є недоотримання надходжень до місцевого бюджету коштів, що обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Це пов'язано з зростанням заробітної плати працівників бюджетної сфери, підвищенням тарифів на електроенергію тощо. Відсутність надходжень до бюджету призведе до втрат доходів місцевого бюджету та неналежного фінансування програм соціально-економічного розвитку міської ради.

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    4

    Цілі ухвалення регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки установлюються з повним дотриманням вимог Податкового кодексу України.

    Прогнозні надходження від запропонованого регулювання 1500,0 тис. грн., що забезпечить фінансування соціально-економічних програм міської ради.

     

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    Держава:

    надходження додаткових коштів до місцевого бюджету; спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток територіальної громади

    Громадяни та Суб’єкти господарювання: сплата податку за обґрунтованими ставками; встановлення пільг по сплаті податку для окремих будівель та споруд

    Держава:

    Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акта та його офіційним опублікуванням в друкованому засобі масової інформації.

    Громадяни:

    Сплата податку за встановленими ставками.

    Суб’єкти господарювання:

    Сплата податку за запропонованими ставками. Детальна інформація щодо очікуваних витрат наведено у додатку 4 до цього АРВ 

    Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв'язані визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    Держава:

    Відсутні

    Громадяни:

    Несплата податку

    Суб’єкти господарювання: Несплата податку

     

    Держава:

    Відсутні

    Громадяни:

    Відсутні

    Суб’єкти господарювання: Відсутні

     

     

    Зменшення надходжень до місцевого бюджету, підвищення соціальної напруги за причини погіршення якості життя членів громади.

     

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

    Альтернатива 2

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

    Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв'язані визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

    Зміни до чинного законодавства:

    -            Податкового кодексу України;

    -            Бюджетного кодексу України;

    -            Земельного кодексу України;

    та інші закони(зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо)

    Альтернатива 1

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

    У разі неприйняття регуляторного акту, у 2021 році справлятися не буде, що спричинить втрати дохідної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм. Вказана альтернатива є неприйнятною

    Зміни до чинного законодавства:

    -            Податкового кодексу України;

    -            Бюджетного кодексу України;

    -            Земельного кодексу України;

    та інші закони(зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо)

     

               Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно- обґрунтованого рішення,  що є посильними для платників податкіу, та забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Таврійської міської ради.

                                                                                            

    1. V. Механізм, який пропонується застосовувати для розв’язання проблеми.

     

    Згідно з Податковим кодексом до повноважень міської ради належить ухвалення рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Тому, вирішити питання встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, пропонується шляхом прийняття запропонованого рішення міської ради.

    При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проекту рішення, надані суб'єктами господарювання, представниками територіальної громади у встановленому законом порядку.

    Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

    Розробка проекту рішення Таврійської міської ради:

    • Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таврійської міської ради на 2021 рік та АРВ до нього;

    Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.

    Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

    Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

    Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради.

    Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

    Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

     

    1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.

     

    У зв’язку з тим, що суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10%, здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест), який є додатком до аналізу регуляторного впливу.

    Розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування здійснено з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.

     

    Термін дії запропонованого регуляторного акта обмежений, регуляторний акт буде діяти протягом наступного (2021) бюджетного року починаючи 01.01.2021 року, оскільки така вимога міститься у статті 12 Податкового кодексу України.

    Упровадження та виконання вимог проекту рішення не потребує забезпечення ресурсами, оскільки податок не є новим.

    У разі, якщо міська рада у термін до 01 липня не прийняла та не оприлюднила рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік, відповідно цей податок у 2021 році буде справлятись за мінімальними ставками.

    Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому Податковим кодексом України порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

    На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза, значні темпи інфляції, різке здорожчення тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати. Ці фактори впливають на платоспроможність населення та призводить до закриття підприємницької діяльності.

    Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту ВВП. Вихід з “тіні” бізнесу сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів.

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

     

    Основними показниками результативності акта є:

    Назва показника

    У разі прийняття рішення Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таврійської міської ради на 2021 рік

    Ставка, %

    Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн.

    1

    Розмір надходжень до місцевого бюджету віз сплати земельного податку

    від 0,15 до 1,5

    1500,0

    2

    Кіл-ть суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, од.

    235

    3

    Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаних з виконанням вимог акту, грн.

    Розмір коштів вказаний в М-тесті

    4

    Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.

    1

    5

    Рівень проінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень актів, %

    Оприлюднені повідомлення, проект рішення АРВ:

    -          на офіційному сайті Таврійської міської ради;

     

    100

    1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

    Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом Таврійської міської ради.

     

    Метод проведення відстеження результативності:

    Статистичний

    Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

    Статистичні:

    - аналітичні показники Новокаховського управління ОДПІ ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;

      Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

     Повторне відстеження результативності буде здійснюватися через рік з дня набрання чинності регуляторним актом.

     

    Міський голова                                                                 Микола РІЗАК

     

     Додаток 1

    до аналізу регуляторного впливу

     

    В И Т Р А Т И

     на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

     

    п/№

    Витрати

    За перший рік

    За п'ять років

    1

    Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

    0

    0

    2

    Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

    0

    0

    3

    Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

    0

    0

    4

    Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

    0

    0

    5

    Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

    0

    0

    6

    Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

    0

    0

    7

    Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

    0

    0

    8

    Інше (уточнити), гривень

     

     

    0

    9

    РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

     

    0

    10

    Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

    0

    0

    11

    Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

    0

     

     

              Розрахунок витрат відповідно до статті 12 ПК розраховується на перший рік дії регуляторного акту

    1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

    2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

    3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

    4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.

    5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

     

    Додаток 2

    до аналізу регуляторного впливу

    ТЕСТ

     малого підприємництва (М-Тест)

     

    1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

    Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 26 березня 2020 р. по 27 квітня 2020 року.

     

     

    Порядковий номер

    Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

    Кількість учасників консультацій, осіб

    Основні результати консультацій (опис)

    1.

    Робочі наради та зустрічі (опитування)

    7

    Доведено до відома основні аспекти проектів регуляторних актів, надані роз’яснення щодо ставок, які пропонується затвердити.

     

    1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

     кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 235 (одиниць),

    питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив  100 (відсотків)

    1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

     

    Порядковий номер

    Найменування оцінки

    У перший рік (стартовий рік провадження регулювання)

    Періодичні (за наступний рік)

    Витрати за п'ять років

    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    1

    Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

    0

    0

    0

    2

    Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

    0

    0

    0

    3

    Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали- технічне оновлення, заправка і т. д. )

    0

    0

    0

    4

    Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

    0

    0

    0

    5

    Інші процедури всього гривень  всього

    (сплата податку)                         

    6382,98

     

    -

    -

    6

    Разом, гривень Формула:       

    (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5 )                                                

    6382,98

     

     

     

     

           

     

    0

    0

    7

    Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць всього                                        

    235

     

     

     

    8

    Сумарно, гривень Формула:

    відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб' єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)                        

    1500000,00

     

     

     

     

             

    0

    0

    Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    Розрахунок вартості 1 людино-години:

    Норма робочого часу на 2020 рік становить при 40-годинному робочому тижні – 2002,0 годин (норми тривалості робочого часу на 2021 рік, лист Мінсоцполітики від 29.07.2019 № 1133/0/206-19 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2020 рік»)

    Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2020 році становить 4723 грн. та у погодинному розмірі 28,31 грн. (ст.8 Закону України від 14.11.2019 № 294-1х «Про Державний бюджет України на 2021 рік»).

    9

    Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

    1 год*28,31 грн= 28,31

    0

    0

    10

    Процедури організації виконання вимог регулювання: Внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності

    1 год*28,31грн= 28,31

    0

    0

    11

    Процедури офіційного звітування

    0

    0

    0

    12

    Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

    0

    0

    0

    13

    Інші процедури

    Х

    Х

    Х

     

    не передбачено

    0

    Х

    0

    14

    Разом, гривень

    56,62

     

    Х

    0

    15

    Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    235

    16

    Сумарно, гривень

    13305,70

    Х

    0

               

    БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

     на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва

     

    Бюджетні витрати не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.

     

    1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

     

    Показник

    Перший рік регулювання (стартовий), гривень

    За п’ять років, гривень

    1

    Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    1500000,00

     

    0

    2

    Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    13305,70

    0

    3

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

    1513305,70

    0

    4

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

    0

    0

    5

    Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

    1513305,70

    0


    1. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

    На основі аналізу статистичних даних що наданні  виконавчим комітетом Таврійської міської ради визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних ) процедур не потрібно.

     

    Процедура, що потребує корегування 

    Корегуючий механізм

    Х

    Х

     

     

    Показник

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п’ять років, гривень

    Заплановане регулювання

    1513305,70

    0

    За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

    0

    0

    Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

    0

    0

     

    Відповідно до ст.10 та п.12.3 ст.12  Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори. Таким чином прийняття цього податку у розмірах запропанованих  проектом «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таврійської міської ради на 2021 рік» є законним повноваженням Таврійської міської ради.

     

     

    Міський голова                                                                 Микола РІЗАК

     

    Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.

    Поштова адреса: 74988, м. Таврійськ, вул. Франка, 29, каб. 14, тел. 7-41-76, e-mail: tavrivikonkom@i.ua

     

     

     

     

     

     

    © 2020 Таврійська міська рада
    Адреса: 74900, Україна, Херсонська обл.,
    м.Таврійськ , вул. І.Франка, 29
    Робочий телефон: (05549) 7-33-81
    Факс: (05549) 7-42-14
    E-mail: tavrivikonkom@i.ua