ЗВІТНІСТЬ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

     

     

     

     

    Робота із зверненнями громадян у Таврійській міській військовій адміністрації спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності МВА, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

    На офіційному веб-сайті Таврійської міської територіальної громади розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом МВА, форма електронного звернення, контактна інформація.

    Протягом першого півріччя 2025 року  розглянуто 41 звернення громадян, з яких  41 – індивідуальне. Із загальної кількості звернень 40 громадян звернулися до МВА вперше.

    Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

    ▪  41– електронною поштою.

    За звітний період із загальної кількості звернень  розглянуто  від  осіб з інвалідністю І групи -  1 звернення, від багатодітної родини - 1 звернення, від учасників бойових дій – 25,  щодо допомоги  дитині загиблого військовослужбовця - 1. 

    Найбільша кількості звернень надійшла від військовослужбовців, працівників Національної поліції на отримання матеріальної допомоги – 25 в межах міської цільової Програми соціальної підтримки ветеранів,  військовослужбовців та членів їх сімей на 2026 рік 

    У першому півріччі 2025 році розглянуті звернення громадян з наступних питань:

    - матеріальна допомога на лікування  та допомога громадянам, які опинились у скрутному становищі, допомога на поховання  – 7 (в межах міської цільової Програми соціального захисту окремих категорій громадян на 2025 рік);

    - питання захисту прав дітей за зверненням Служби у справах дітей – 1(стосовно 6 статусних дітей);

      - Інші питання (перейменування населених пунктів, інформація з питань реєстрації місця проживання,  внесення змін до запису акту громадянського стану – 5 .

    В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що у звітному періоді 2025 року  надані відповідні роз’яснення на 5 звернень, вирішено позитивно 36 звернень.

    Всі звернення, що надійшли до Таврійської МВА, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

    Таким чином, Таврійською МВА  забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності ТМВА є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

     

     

     

     

     

           Робота із зверненнями громадян у Таврійській міській військовій адміністрації спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності МВА, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

    На офіційному веб-сайті Таврійської міської територіальної громади розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом МВА, форма електронного звернення, контактна інформація.

    Протягом 2024 року  розглянуто 23 звернення громадян, з яких  23 - індивідуальні. Із загальної кількості звернень 23 громадян звернулися до МВА вперше.

    Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

    ▪  23 – електронною поштою.

    За 2024 рік із загальної кількості звернень  розглянуто  від  осіб з інвалідністю І групи - 1 звернення, від родин  дітей з інвалідністю - 1 звернення, від учасників бойових дій - 8,  щодо допомоги  дитині загиблого військовослужбовця - 1. 

    Найбільша кількості звернень надійшла від військовослужбовців ЗСУ на отримання матеріальної допомоги - 8. 

    У 2024 році розглянуті звернення громадян з наступних питань:

    - придбання слухового апарату дитині з інвалідністю - 1;

    - матеріальна допомога на лікування  –  2  ;

    - праця та заробітна плата – 3;

    - матеріальна допомога військовослужбовцям ЗСУ – 8;

    - матеріальна допомога родині загиблого військовослужбовця ЗСУ – 1;

    - медичне обслуговування, оплата операцій – 2;

      - Інші питання – 6.

    В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що у 2024 році  надані відповідні роз’яснення на 6 звернень, вирішено позитивно 16 звернень.

    Всі звернення, що надійшли до Таврійської МВА, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

    Таким чином, Таврійською МВА  забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності ТМВА є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

     

     

     

    Робота із зверненнями громадян у Таврійській міській військовій адміністрації спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності МВА, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

    На офіційному веб-сайті Таврійської міської територіальної громади розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом МВА, форма електронного звернення, контактна інформація.

    За 9 місяців 2024 року  розглянуто 22 звернення громадян, з яких  22- індивідуальні. Із загальної кількості звернень 22 громадян звернулися до МВА вперше.

    Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

    ▪  22 – електронною поштою.

    За 9 місяців 2024 року із загальної кількості звернень  розглянуто  від  осіб з інвалідністю І групи - 1 звернення, від родин  дітей з інвалідністю - 1 звернення, від учасників бойових дій - 6,  для дитини загиблого військовослужбовця - 1. 

    Найбільша кількості звернень надійшла від військовослужбовців ЗСУ на отримання матеріальної допомоги - 6. 

    За 9 місяців 2024 року розглянуті звернення громадян з наступних питань:

    1. Соціальний захист, а саме:

    - придбання слухового апарату - 1;

    - матеріальна допомога –  2  ;

    - праця та заробітна плата – 3;

    - матеріальна допомога військовослужбовцям ЗСУ - 6

    - матеріальна допомога родині загиблого військовослужбовці ЗСУ - 2

    3. Охорона здоров’я, а саме:

    - медичне обслуговування, оплата операцій – 1

    4. Житлова політика (через портал Дія) - опрацьовано 126 інформаційних повідомлень щодо отримання компенсації за пошкоджене та зруйноване майно;

    8. Інші питання – 7  .

    В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 9 місяців 2024 року  надані відповідні роз’яснення на 2 звернення, вирішено позитивно 20 звернень.

    Всі звернення, які надійшли до Таврійської МВА, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

    Таким чином, Таврійською МВА  забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності ТМВА є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

     

    © 2025 Таврійська міська рада
    Адреса: 74900, Україна, Херсонська обл.,
    м.Таврійськ , вул. І.Франка, 29
    Робочий телефон: (05549) 7-33-81
    Факс: (05549) 7-42-14
    E-mail: tavrivikonkom@i.ua