Робота із зверненнями громадян у Таврійській міській військовій адміністрації спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності МВА, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
На офіційному веб-сайті Таврійської міської територіальної громади розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом МВА, форма електронного звернення, контактна інформація.
Протягом першого півріччя 2025 року розглянуто 41 звернення громадян, з яких 41 – індивідуальне. Із загальної кількості звернень 40 громадян звернулися до МВА вперше.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:
▪ 41– електронною поштою.
За звітний період із загальної кількості звернень розглянуто від осіб з інвалідністю І групи - 1 звернення, від багатодітної родини - 1 звернення, від учасників бойових дій – 25, щодо допомоги дитині загиблого військовослужбовця - 1.
Найбільша кількості звернень надійшла від військовослужбовців, працівників Національної поліції на отримання матеріальної допомоги – 25 в межах міської цільової Програми соціальної підтримки ветеранів, військовослужбовців та членів їх сімей на 2026 рік
У першому півріччі 2025 році розглянуті звернення громадян з наступних питань:
- матеріальна допомога на лікування та допомога громадянам, які опинились у скрутному становищі, допомога на поховання – 7 (в межах міської цільової Програми соціального захисту окремих категорій громадян на 2025 рік);
- питання захисту прав дітей за зверненням Служби у справах дітей – 1(стосовно 6 статусних дітей);
- Інші питання (перейменування населених пунктів, інформація з питань реєстрації місця проживання, внесення змін до запису акту громадянського стану – 5 .
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що у звітному періоді 2025 року надані відповідні роз’яснення на 5 звернень, вирішено позитивно 36 звернень.
Всі звернення, що надійшли до Таврійської МВА, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.
Таким чином, Таврійською МВА забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності ТМВА є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.