Робота із зверненнями громадян у Таврійській міській військовій адміністрації спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності МВА, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
На офіційному веб-сайті Таврійської міської територіальної громади розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом МВА, форма електронного звернення, контактна інформація.
Протягом першого півріччя 2025 року розглянуто 41 звернення громадян, з яких 41 - індивідуальне. Із загальної кількості звернень 41 громадянин звернувся до МВА вперше.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:
▪ 41 – електронною поштою.
За звітний період із загальної кількості звернень розглянуто 26 звернень від військовослужбовців ЗСУ, від багатодітної родини – 1, з питань захисту прав дітей (клопотання Служби у справах дітей про надання одноразової матеріальної допомоги до Дня захисту дітей)– 1, щодо надання допомоги на поховання мешканця громади, який на день смерті не працював, не перебував на обліку у Пенсійному фонді та Центрі зайнятості, на лікування дітей – 2, допомога малозабезпеченим, самотнім громадянам на лікування та у зв’язку із скрутним матеріальним становищем – 3, допомога дитині загиблого Захисника України – 1, щодо земельних питань, внесення змін до запису акту цивільного стану, реєстру пошкодженого майна внаслідок збройної агресії проти України – 1, надано роз’яснення – 5.
Найбільша кількості звернень надійшла від військовослужбовців ЗСУ на отримання матеріальної допомоги у межах міської цільової Програми соціальної підтримки ветеранів війни, військовослужбовців та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України на 2025 рік.
За звітний період розглянуто 57 інформаційних повідомлень, що надійшли від мешканців громади щодо внесення відомостей до Реєстру пошкодженого та зруйнованого майна від мешканців громади, які надійшли із застосуванням електронної публічної послуги «єВідновлення».
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що у звітному періоді 2025 року надані відповідні роз’яснення на 5 звернень, вирішено позитивно 36 звернень.
Всі звернення, що надійшли до Таврійської МВА, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.
Таким чином, Таврійською МВА забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності ТМВА є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.





